Dagens, gårdagens och någon annan dag.

2011-02-15 11:04:51 Shopping
» Kommentarer(4) «


Det har varit dåligt med bilder nu ett tag. Jag har haft så otroligt mycket på de senaste dagarna att bloggen tyvärr har prioriterats undan. Nu är jag iaf tillbaka i rätt gängor.

Bjuder idag på några dagens outfits.



Nya byxor från Me&I. Såå snygga på min goding. Passade ju perfekt till polarn tröjan jag fyndade på rean också!

Bilden är tagen precis innan läggdags. Theo var både trött och hade feber, därav nappen och det ledsamma uttrycket.



Här missmatchade vi med en t-shirt från lindex och en bilarmössa.



Mira fick vara lite retro i kläder från märket "friends".



Åter igen en cooling med jeans från lindex, kofta från lindex och en strumpa... även den från lindex.

Hur får ni förresten strumpor att sitta kvar på era barn????

När jag kom hem från jobbet i lördags upptäcker jag att Theo kladdat tusch på sina nya bruna byxor på översta bilden. Första dagen han använde dom! Där har ni svaret på varför man inte ska köpa dyra kvalitetskläder till barn... de blir ändå förstörda innan de hinner ärvas vidare. Suck.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nää så tråkigt på så fina byxor. Men ta lite vanish eller vad d heter så går d säker bort. Så får vi se om d Ää inte så d säger "lita på rosa"=)

Hoppa ni har d bra för övrigt o att ni får bli o vara friska nu framöver.

2011-02-15 @ 12:39:40
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Felicia hatade att ha stumpor. enkelt. Det fick bli strumpbyxor! annars var hon jämt kall om fötterna. Får se hur Alexander blir!

2011-02-15 @ 13:43:42
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Me and My baby Dolls

Hej! Våran internet funkar fortfarande inte, nu är jag hos mina föräldrar och kikar lite... Måste läsa ikapp din blogg lite!



Hur mår ni??

Nu ska jag fortsätta läsa ikapp din blogg!

Saknar att kunna läsa din blogg!



Kramar/Satu



P.S Underbara bilder som vanligt!

2011-02-15 @ 18:38:19
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Åh det var verkligen synd på så fina byxor...

2011-02-15 @ 20:01:12
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback