Välkommen vattkoppor... igen

2011-02-17 09:31:45 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jaha, precis då man trodde att det hade lugnat ner sig så börjar det om från början igen. Vi visste redan från början när Mira fick vattkoppor att Theo förmodligen också skulle bli smittad. Nu hade vi verkligen den ultimata oturen att han fick det precis när hon blivit helt frisk. Vi har redan varit hemma och inomhus i två veckor och jag kan lova er att jag inte är speciellt sugen på att vara hemma i två veckor till. Jag får vara glad att jag inte jobbar iaf utan är mammaledig. Att vara hemma från jobbet i en månad är nog inte så populärt.

Vi laddar upp för några jobbiga dagar här hemma framöver. Jag hoppas att Theo inte får lika många prickar som Mira fick. Än så länge har han bara några på ryggen som jag upptäckte när han satt i badet imorse.

Ikväll ska jag träna igen, förövrigt har vi inga planer alls för dagen.



Även Theo fick en liten alla hjärtans dag present i form av ett par stickade vantar från Mormor.
Perfekta vantar att ha nu när det börjar lida mot vår. Håller honom även varm och go när han sover i vagnen.

Tack Mormor!

Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Nej, va typiskt.. men som sagt skönt att han får det nu ändå.. jag vill att john o lilly ska få det också.. kanske ska planera in en playdate snart igen :-)



KRAM

2011-02-17 @ 10:53:45
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Typiskt!

2011-02-18 @ 09:53:03
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback