12 januari - vinterkräksjukan över denna gång?

2011-01-12 18:37:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Måste säga att jag blev förvånad när jag vaknade och klockan visade på sex imorse. Innan dess hade alltså ingen av barnen vaknat trots att Mira sov mellan oss hela natten. Idag har vi varit spyfria men barnen äter dåligt fortfarande. Inte så konstigt kanske. Nu är det bara att hålla tummarna att vi vuxna inte blir liggandes framöver.

Det har varit en seg dag idag och Mira har klättrat på väggarna av att inte få gå ut eller av att hon inte orkat göra allt hon velat.

För att tänka på något annat än sjukdomar tänker jag nu lägga ut några bilder från igår då min syster var här och klippte John och Mira.



Mira innan klippningen. Det syns ingen större skillnad nu på kort... det blev lite toppat och uppklippt bara.


En stilig liten grabb blev korthårig och snygg.



Theo passade på att roa sig själv utan att bli störd medans de andra blev klippta. Theo älskar musik!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Vad långt hår tjejen har! å blond. Något jag aldrig kommer att få, blonda barn :)

2011-01-12 @ 20:32:10
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: johanna med tyra o otto

jag som tycker det ser ut som jag äter samma mat hela tiden, men nu blir detnog lite mer variation när gubben är hemma..ska lägga upp dagens mat varje dag förhoppningsvis;P Jag vill gå ner 20 kg, tills när vet jag inte men så mkt som möjligt till sommaren, du då? du kan inte ha mkt att gå ner, du ser så smal ut redan?:) kör du med noka ännu?



kram

2011-01-13 @ 07:35:31
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: johanna med tyra o otto

haha:)



Okej jag har aldrig provat GI men tror inte jag skulle klara det, ycker inte om bönor och linser och sånt.. Jag är också en godisråtta mums.



Jag hade några kilo innan graviditeterna som skulle bort så jag har lite dubbelt upp hehe...



kram

2011-01-13 @ 09:15:31
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback