Ändrade planer

2011-01-26 18:33:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Vi har haft en bra dag jag och barnen. Öppna förskolan på förmiddagen, lite bus med Mira medans Theo sov middag och sedan matlagning och städning en sväng på eftermiddagen innan maken kom hem från jobbet. Nu är jag trött och slut och tar mej verkligen inte iväg till gymmet som jag tänkt. Det får bli symaskinen och ev en halvtimme på crosstrainern här hemma när barnen somnat. 

Just nu sitter vi hela familjen och ser på bompa. Mysigt att ta det lite lugnt innan läggningsdax.  

Kommentarer
Postat av: ♥ Erika - Mamma till två små ♥

ja vårkläderna är nog de roligaste att shoppa tror jag! kraam

2011-01-26 @ 21:56:43
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Hoppas du har mer energi idag! Det är så hiimla jobbigt när man känner sig orkeslös.

2011-01-27 @ 09:38:52
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback