Awards

2011-01-16 07:45:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Tack snälla Anna För BEAUTIFUL BLOGGER AWARDEN!


Med awarden följer lite frågor att svara på och här kommer dom!

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"Stänger av nattelefonen och går och hämtar en kopp kaffe vid automaten" Ur Martina Haags bok "I en annan del av bromma"

Vad var det senaste du såg på tv?
Bolibompa

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Bolibompa på tven, Mira som skrammlar med leksaker och Theo som sitter och säger "mmm" samtidigt som han gosar med sin snutte

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår vid femtiden när jag åkte hem från jobbet

Vad har du på dig?
Jeans, grått linne och en svart kofta. "Myshemmakläder"

Vilken var den senaste filmen du såg?
Robin Hood

Skulle du överväga att flytta utomlands?
För en kortare tid kanske... men nej jag är lite för mammakär och hemmakär för att flytta någonstans långt borta.


Jag har även för flera veckor sedan fått en award från finaste Petra. Tack snälla!
Bättre sent än aldrig att svara på den.



Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.

♥ Tacka och länka till den du fick priset av.
♥ Skriva 7 saker om dig själv.
♥ Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.


1. Jag har varit hemma på mammaledighet i 3 år nu men ska snart börja jobba "på riktigt" igen.

2.
Drömmer om att starta eget i framtiden

3. Jag älskar att få presenter och blir som ett litet barn på julafton

4. Jag älskar katter men lever med en katthatare och kommer förmodligen aldrig att få några djur i mitt hus. Om inte barnen har bättre övertalningsförmåga på sin pappa;)

5. Jag skriver listor på det mesta. Älskar att planera och fixa.

6. Jag rensade ut resten av julen först idag. Bättre sent än aldrig.

7. Jag blev "kär" i maken redan första gången jag såg honom. Jag gick då i trean... i lågstadiet alltså:)

Jag skickar denna awarden vidare till några bloggar jag brukar läsa. Ni som får den får välja själva om ni vill göra båda utmaningarna eller endast en av dem:)
Marlene, Malin, Jannie, JennyNatali

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Åh, tack va snällt! :)

Jag skall svara på den senare.

Snart kan Ella ha den härliga vårmössan vi fick som tack för tävlingen, den är så fin!!!

2011-01-16 @ 16:52:23
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: Petra

kul att veta lite mer om dig:)när börjar lillkillen på dagis?jag har oxå varit hemma i 3 år:)kram

2011-01-17 @ 16:40:44
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: marlene, mamma till lilly & john

TACK snälla.. va gullig du är..

Hur var det på öppna idag? mkt folk?



KRAM

2011-01-17 @ 20:47:49
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback