Back on track

2011-01-17 09:11:20 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ny morgon, måndag igen och starten på den nya veckan har gått. Theo har precis hoppat i säng och Mira går nu och väntar på att lillebror ska ha sovit en stund så att hon får ta med honom till öppna förskolan sen. Jag hoppas att det är många där som Mira kan busa med. Kanske har det försvunnit några stammisar också som börjat jobba och annat. Alltid tråkigt när folk man lärt känna plötsligt försvinner ur vår vardag igen.

Förutom förskolan så har vi inget planerat för dagen. Kasnke borde vi åka till bibblan och lämna tillbaka en barnbok som helt plötsligt efter 4 månader dök upp i en låda jag letat hundra gånger i. Konstigt hur saker kan försvinna och så helt plötsligt finnas igen.
Skönt att bara behöva betala 10 kr i förseningsavgift istället för hela boken iaf.

Hoppas ni alla får en fin måndag.

Kommentarer
Postat av: Jannie

Men tusen tack snälla du!Va gullig du är!

Ska fixa den så fort jag har tid.



Hoppas ni får en härlig dag!Kramar

2011-01-17 @ 11:19:21
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback