Bra dag avslutas bäst med film

2011-01-09 19:55:35 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Jag har just satt mej vid datorn efter ett halvtimmes träningspass i vardagsrummet. Crossen fick sig en match och jag måste säga att det var jag som vann även idag. Det känns bra att kunna hålla igång träningen trots att jag inte tar mej till gymmet så ofta. Nästa gympass är planerat till på onsdag... jag längtar faktiskt.

Det här blev en mycket bra dag och jag jag kommer att lägga mej glad och nöjd när den här kvällen är slut. Funderar på att dra med mej maken ner till tvsoffan och se på "Salt", en av filmerna från lovefilm som damp ner i vår låda i fredags.





Imorgon börjar Maken jobba igen efter långledigt under julen. Känns både bra och konstigt att det är dax för vardag igen. Jag hoppas barnen är snälla mot mej så här första vardagen på det nya året.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du får berätta om filmen är sevärdig sen :)

KRAM

2011-01-09 @ 20:45:29
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Skönt att du kan träna hemma. Det blir ju lätt att den står och sammlar damm :)



Salt är att rekomendera. En annorlunda film och man vet inte riktigt vad som ska hända.

2011-01-09 @ 22:01:47
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Mariam

Var filmen bra? Jag har velat se den länge men alla bara säger att den är dålig.

2011-01-10 @ 11:19:10
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback