Det närmar sig födelsedag

2011-01-01 19:04:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Pysslar lite smått inför Gullgrodans födelsedag imorgon. Tårtan är inköpt (Blir ihopslängd imorgon), paketen inslagna (nästan alla) och sötisen lagd för att vila upp sig till det bästa humöret imorgon.

Ska bli roligt att ha lite kalas för de närmsta, även om man varit på mer festligheter de senaste veckorna än vi varit på under hela förra året.

Ikväll ska vi hem till ett par vänner och kika lite på deras nyinköpta hus.
Vår julsemester börjar lida mot sitt slut....på måndag bär det av hemåt igen.



Älsklingen har kommit på hur fantastiskt skönt det är att sova ute i vagnen (Mormors vagn ska det vara) Nu sover han ute i upp till 5 timmar om dagen delat på två gånger. Bilden är tagen igår då jag tagit in honom för att väcka honom. Då hade han sovit i över tre timmar och jag tyckte det var dax att stiga upp. Visst ser det skönt ut!?

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Grattis i förskott! Systersonen min (som du sytt mössa och dreglisar till) fyller också ett imorgon :)



KRAM

2011-01-01 @ 23:10:18
URL: http://www.ugglehuset.se
Postat av: Mariam

Verkar som ni haft det hur bra som helst. Typiskt bara att ni kommer hem först när ledigheten är över. Imorgon börjar barnen på dagis igen. :(

2011-01-02 @ 11:31:03
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback