Gi-metod, träna, drömma, chansa, vinna...

2011-01-05 14:03:06 Träning
» Kommentarer(2) «


Nuni händer det grejjer. Jag riktigt känner i hela kroppen att året 2011 är mitt år.

Idag tog jag och syrran oss iväg till gymmet. Vi körde en riktig helkroppsgenomkörare och gjorde upp planer för kommande månader. Nu har vi på schemat bokat in två kvällar i veckan då vi ska träna. Vi ville sätta upp ett mål som vi vet att vi kan hålla. Känner vi sedan att vi vill plussa på med en dag till i veckan så gör vi det efterhand, men två dagar är minimum.

Igår var också första dagen på en kolhydratfri period. Jag behöver en rivstart på en ny livsstil och detta var det bästa sättet jag kunde komma på. Jag har kört Gi-metoden innan och vet att den funkar på min kropp. Nu gäller det bara att vara stenhård de första veckorna tills kroppen har ställt in sig på den nya maten.

Jag vet att jag har misslyckats i mina planer många gånger förut... varför skulle då denna gången vara annorlunda? Egentligen är det väl ingen skillnad. Det enda jag kan lova mej själv är att göra mitt bästa och verkligen ge det ett ärligt försök. Misslyckas jag så är det väl så. Klarar jag det så kommer jag att vara världens stoltaste om några månader.

Mitt mål är att bli en piggare, gladare, positivare och en starkare Therese. Nu går vi mot ljusare tider och det vill jag även ska synas i mitt liv. Bort med höstdepp och vintermörker.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med träningen :)

jag skulle oxå behöva de men finns ingen tid..

får träna på mitt wii-fitnes..

2011-01-05 @ 15:06:55
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Låter som en bra plan. Försöker oxå låta bli kolhydraterna.

2011-01-05 @ 20:52:34
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback