kontroll imorgon

2011-01-10 22:12:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ja, nu är det väl dax att hoppa i säng snart.

Mira somnade direkt ikväll med. Jag hoppas innerligt att detta är en fas som är här för att stanna läääänge.

Theo har vaknat flera gånger under kvällen och varit ledsen. Tänderna gissar jag.

Imorgon är det dax för ettårskontroll på bvc. Väga, mäta och ge vaccinationssputa. Stackars liten. Hoppas han slipper bli påverkad av sprutan. Tyvärr har han blivit påverkad av de tidigare så jag förbereder mej på det värsta. Klockan nio ska vi iaf befinna oss nere i centrum, så det blir att skynda sig lite extra just imorgon.

Förövrigt har vi inga direkta planer imorgon. Det blir nog en lugn dag... som de flesta andra.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas de går bra efter han fått sprutan! :)

Ni får ha en toppen dag, KRAM

2011-01-11 @ 08:42:30
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback