Kvällsmys

2011-01-25 19:44:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Den här dagen blev en lång dag. Jag har varit ensam hemma med barnen hela dagen och när maken väl kom hem skyndade vi oss att bada busungarna och mata dem innan det var dax för honom att åka igen. Nu är han på fotbollsträning medans jag sitter här och latar mej lite. Jag hade tur och barnen var snälla ikväll och somnade direkt utan gråt och klagan.

Jag ska om en stund göra iordning en kopp te och en macka. Lite kvällsfika har jag gjort mej förtjänt av. Tänkte sätta mej och slötitta på the mentalist. Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej, tänkte bara helt såhär oinformellt bjuda er på barnvälsignelse för Sandra den 5 februari. Lite hastigt o lustigt men men. Så är ni hemma får ni gärna komma=)

Det blev lite snabbt men d var då eller om ett halvår kändes d som för alla o allt var bokad så långt fram sen så vi slog till så nu sitter jag här lite halvstressad men jag tror jag ska få ordning på allt. Ja jus ja, tid är kl 16.00 hemma hos oss o Åke har själva ceremonin. Sen blir d bara lite fika med tårtbuffe efteråt.

Kram!

2011-01-26 @ 09:23:13
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback