Lite inredning, några presenter och lite annat

2011-01-05 21:39:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




Måste bara visa mina nya söta ljushus. Theo gillar dom också... Mira med för hon lyckades ha sönder ena glassidan på dem redan första kvällen.



Sötisen i dagens outfit. Tröja från Name it och byxor från Zara

 

Bättre sent än aldrig visar jag också upp några av Theos ettårs presenter.
Äntligen hittade vi ett par skor som Theo kunde ha. Det slutade med att det blev ett par kavatstövlar. Theo fick dem i present av mina föräldrar. Tack och bock.



En snygg vinterjacka (jag fyndade för en hundring (måste alltid skryta över mina reafynd;))på H&M)

 
Theos personliga favoriter var nog traktorn med släp och garaget. Även den vita skjortan på bild var en present.

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Hej vännen!



Nu minns jag inte om jag var inne och gratulerade Theo så här kommer ett grattis i efterskott :) Fina grejer han fick.



Förstår att Mira gillar husen, de är jättefina.



KRAM

2011-01-05 @ 21:45:18
URL: http://www.ugglehuset.se
Postat av: Maria

Vi köpte också ett par kavatskor till Signe! Är supernöjd med dom! Breda och bra i skaftet. Jisses va fort det här året med Theo har gått! Tyckte det var nyss jag med spänning följde din blogg och det vara var några dagar kvar tills han skulle komma! GRATTIS i efterskott! <3

2011-01-06 @ 11:45:14
URL: http://signesmamma.blogspot.com
Postat av: annika - Vildes mamma

Haha, den traktorn fick Vilde oxå i julklapp och han älskar den. Djuren och bonden brukar dock flyga all världens väg illa kvickt :D

Tycker det är såååå kul att ha hittat en liten grabb till som är född på samma dag som Vilde. Skoj när man känner igen sig i så mycket av det du skriver om Theo :-)

2011-01-06 @ 12:51:09
URL: http://leovilde.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback