Lördagmorgon

2011-01-08 09:02:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag startade vår morgon innan klockan sex. Inte ok. Mira vaknade och var ledsen men somnade om mellan oss igen, Theo däremot som blev väckt av sin systers gråt var inte villig att somna om igen. Det var bara att resa på sig och gå upp med honom. Nu har han lagt sig i sängen för att sova igen. Det skulle jag också vilja. 

Om några timmar ska jag jobba. Det ska bli kul. Antar att det kommer att vara ganska mycket folk med tanke på rean. Det är inget långt pass så förhoppningsvis kommer jag även att orka med ett träningspass med syrran efter jobbet. Jag har så otroligt ont av träningsvärk sedan vårt förra pass. Galet vad jag är otränad!

Nu ska jag hoppa i duschen sedan blir det att leka lite med Mira innan jag ska åka.

Kommentarer
Postat av: Jannie

Tusen tack snälla du!

Nu blev jag allt himla mallig...hi hi hi

Vad jobbar du med?all kredd till dig om du orkar träna en lördag måste jag säga!

Då är det ett glas vin som gäller här.

Massa kramar

2011-01-08 @ 13:26:09
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Mariam

Men du tränar och det är imponerande. Jag orkar knappt med att både jobba och ha barn, än mindre hus. Du har alla tre och tränar. Wow! :)

Syns imorgon!

2011-01-08 @ 17:48:25
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback