Nya barnvagns drömmar

2011-01-07 20:41:56 Shopping
» Kommentarer(4) «


Den här dagen gick snabbt minsann. Vi har myst med familjen hela dagen. Mina föräldrar har varit här sedan igår och vi passade på att umgås innan de åkte till min syster på eftermiddagen.
Jag och mamma åkte på en liten shoppingtur på förmiddagen. Vi har bestämt oss nu för att sälja vår syskonvagn. Jag drog därför med mej mamma till två av stans barnvagnsbutiker. Alltid trevligt med en mammakommentar.

Anledningen till att vi ska sälja vagnen är att sittdelen börjar bli för trång för Mira och att hon inte är så intresserad av att åka vagn längre. Därför passar vi på att sälja denna medans den är ny och fin och så satsar vi på en rejäl sittvagn (med liggläge) till Theo och en ståbräda till Mira.
Än så länge känns det som ett bra beslut... nu gäller det bara att hitta ett bra alternativ.


Kanske någon av dessa?
Den vänstra är en babytravel liverpool. En smidig sittvagn i babyproffsens egna märke.
Den högra är en ganska ny modell. En 2me syskonvagn som också kan användas som enkelvagn. Den jämförs mycket med Phil & Ted och är mycket lik den fast aningens större. Jag gillar att den har svängbara stora hjul och en rejäl sittplats. Syskondelen är egentligen inte så viktig men kan ju användas vid nödlägen och det är possitivt. Båda vagnarna kostar mellan 3-4000 kr.

Någon med erfarenhet av dessa???

Nu ska jag och maken slå på en film. Tjilivippen!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Gå till gymmet på helgen. Det är bra. Hela jag blir så slö till helgen både när det gäller mat & motion :)

2011-01-08 @ 07:58:57
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

2011-01-08 @ 17:22:26
URL: http://mal
Postat av: Malin

Vi är SUPERNÖJDA med våran Brio Spin. Den har ett bra ligg läge med för att vara en sulky. Kolla in den vettja! :)

2011-01-08 @ 17:25:29
URL: http://malinshus.blogg.se/
Postat av: Thomas

vi tror på denna vagn som är ett par snap bättre!



vad tror du?

2011-02-23 @ 12:47:14
URL: http://www.prinsochprinsessa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback