En riktig karlakarl

2011-07-01 08:44:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




En planka och ett verktyg är allt som behövs. Theo är verkligen en riktig karl. Bilar och verktyg ska det va:)
Här sitter de och spelar på en planka medans Mira sjunger i högan sky. Grannarna fick nog en trevlig underhållning under förmiddagen igår.



Theo ger Mira en kram. Syskonkärlek när den är som finast.

Idag var vi uppe tidigt, vilket var bra då jag har massor att hinna med innan jag börjar jobba klockan elva. Funderar fram och tillbaka om jag ska hetsa ner till affären innan jobbet eller om jag ska tvinga maken att handla med barnen i eftermiddag istället. Oavsett så måste ju barnen med... frågan är väl vem som fixar den utmaningen bäst. Vad tror du Maken? Du eller jag?

Vill passa på att tipsa om att det nu pågår en tävling på Madeleines blogg där ni har chansen att vinna en av mina namnmössor. Missa inte det!

Kommentarer
Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Haha så sött! :)



sv: Tack, ja den är beräknad 1 vecka efter Nikitas 2år dag :)



Ja vilken skillnad det är :)

2011-07-01 @ 10:36:01
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Så sant! Och ibland tror jag att de gör stort av saker som kanske inte behöver vara så stort här i Norge, jämfört med Sverige. Så vi får se, förhoppningsvis rättar det till sig och på vägen dit känns det väldigt skönt att ha någon kunnit som "hänger med" :)



Trevlig helg! Kramar

2011-07-01 @ 19:08:41
URL: http://madeleines.se
Postat av: Sofie

Googlade Barnsjukdomar-utslag och hittade din blogg. Hänger kvar ett tag. Ha en bra dag!!!

2011-07-02 @ 07:21:51
URL: http://ziggessyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback