Ingen bra dag

2011-07-29 08:02:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Idag är ingen bra dag. Jag saknar mina små så jag tror jag går sönder snart. Mira började nästan gråta när vi pratade idag och hon ville att jag skulle komma och hämta henne. Önskar jag kunde åka dit och krama henne innan jag börjar jobba.

Det är sådana här dagar man inser vad som är det bästa man har i livet... Sina barn. Vad skulle jag göra utan dem?

Det är tur att jag har Maken hemma iaf annars skulle jag dö.

Nej fy. Idag är ingen bra dag alls och jag vill bara sitta hemma och tycka synd om mig själv hela dagen.

Har varit uppe sedan 06.00 imorse och städat. Kommit fram till att både snuttefilt och en ryggsäck med massa kläder, regnkläder och grejjer är borta. Ryggsäcken hoppas jag vi hittar på förskolan när vi kommer tillbaka efter sommarlovet, men snuttefilten är nog tyvärr borttappad helt.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

Kan tänka mig att saknaden är hemsk stor. Usch usch! tur att du ska jobba så du får lite annat att tänka på. hur många dagar är det kvar tills de kommer hem?

2011-07-29 @ 13:17:35
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Mariam

Usch! Stackare. Tur att mer än halva tiden gått i alla fall.

2011-07-29 @ 13:37:17
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback