Som en fisk

2011-07-10 08:28:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «








Mira förvandlades till en liten fisk i vattnet igår. Så roligt att se när förvandlinen från badkruka till fisk sker. Innan har hon varit väldigt försiktig och tyckt att det varit otäckt med det kalla vattnet. Igår släppte allt och hon sprang hit och dit och "simmade" för fullt.
Jag hoppas vi får många fler tillfällen att åka till stranden innan denna sommaren är slut.

Nu ska jag strax åka till jobbet. Det är min öppning idag.
Ikväll ska jag sätta mej en lång stund vid symaskinen. Hoppas få några beställningar färdigsydda då.

Önskar er alla en toppen söndag!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

Ja vi ska nog göra några förstoringar. har en fotovägg i vårt vardagsrum och jag skulle vilja byta ut alla foton där så blir det en beställning snart =)

2011-07-11 @ 20:43:21
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback