Besök i helgen

2011-06-30 22:04:32 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Klockan är redan tio och jag har inte gjort något annat idag än jobbat. Kom hem för en timme sedan ungefär och är ganska mör och trött i kroppen nu.

Imorgon får vi besök av goda vänner från dalarna. Ska bli superkul! Imorgon hinner vi inte umgås så mycket då klockan kommer att vara ganska mycket när de väl kommer... men jag ser fram emot lördagen då vi har en heldag tillsammans. Bara att hålla tummarna att regnet inte öser ner hela dagen.

Tyvärr blir det inga bilder nu. kameran är på nedervåningen och jag är för trött för att hämta. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Är det alltså nästa vecka ni är barnfria?

2011-07-01 @ 09:29:26
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback