Duktiga stora killen

2011-06-07 22:20:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Ni anar inte hur glad jag blev då jag lämnade Theo på förskolan idag och han inte sa ett pip. Inte en tår inte ett gnäll och inget "springa efter mamma".
Enligt personalen på förskolan hade han varit strålande glad och busig hela dagen. Jag trodde han skulle få en jobbig dag utan storasyster. Kanske är lillebror tuffare än vi trodde?

Det är första gången på 2 månader som jag lämnar min älskling och han inte gråter. Jag är så otroligt lättad att det verkar ha vänt nu och att han accepterat och tycker förskolan är rolig. Jag hoppas att sommaren inte sabbar allt nu med långledigheten.


Älskar er, fina fina barn!

Ikväll har jag sytt en hel del och sett på bachelorette avsnittet jag missade i söndags. Lite kärlek i vardagen är ju aldrig fel, eller hur:)

Nu...dax att sova. Imorgon jobbar jag från tidig morgon till sena kvällen. Håll tummarna att min migrän försvinner under natten och håller sig borta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback