Glasögon äntligen beställda!

2011-06-09 13:53:11 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 

Nuni har jag äntligen bestämt mej vilka glasögon jag ska ha. Dessa två ovan blir det. För ynka 1500 kr blev de mina (båda två alltså för det priset). Nu hoppas jag att kvaliteten är lika bra som priset.
Jag ser inte klok ut på bilderna. Fick ta bilder i butiken men undertiden smög det en tant runt bakom mej som förmodligen undrade vad jag gjorde med min rosa snygga mobil. Kan inte rå för att det kändes lite olustigt att le åt sig själv medans hon tittade på.

Själv tycker jag att glasögonen är betydligt snyggare live. Bilderna säger nada. Jag hoppas iaf att det är så... annars kan man ju undra om det var ett så smart val trots allt.

Ett par solglasögon har jag också beställt. Även de med styrka i. ÄNTLIGEN (!!!) säger jag bara. Nu ska jag också få läsa bok på stranden (utan att kisa ihjäl mej), köra bil i solljus (utan att få ont i båda ögon och huvud) och se sådär cool ut som alla andra gör på sommaren (pilotbrillor here I come!).

Happy Therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback