Jobb och familjefotografering

2011-06-26 22:04:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har jag haft en hysterisk dag minst sagt. Jag tror hela stan valde att gå och shoppa idag trots det underbara vädret. Med två personal på så många kunder var det inte många sekunder att andas på.

Efter stängningen på jobbet så skyndade jag hem för att göra iordning mej själv och familjen för en fotografering vid stranden. Underbara Emelie busade med barnen och tog jätte fina bilder på oss alla. Barnen var trötta och lite svårflörtade, men jag tror att några bilder blev bra ändå. Theo stretade och drog ner mot vattnet hela tiden så till sist fick vi ge upp. Ska bli spännande att se bilderna sedan.

När vi sedan kom hem vid halvåttatiden var det läggdags för barnen och dax för mej att sätta mej vid nästa jobb. Nu någon timme senare är några mössor färdigsydda och det är en mycket trött Therese som ser fram emot sängen.

Imorgon blir det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback