Lång förmiddag

2011-06-20 10:31:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Vår morgon höll på att börja innan fem imorse då Mira ropade på mej. Jag gick upp och satte henne framför bompa. När jag sedan slog på Tven och det visades en stillbild insåg jag att klockan inte var så mycket som jag trodde. Jag fick försiktigt tala om för Mira att vi fick lov att gå och lägga oss igen för det var ännu natt. Som tur var somnade hon om och vi fick sova till sju istället.

Nu har vi hunnit skjutsa Maken till sjukhuset (Han ska operera näsbenet tillrätta igen), tagit en förmiddagskopp med kaffe och varit ute en stund. Strax ska vi bege oss till förskolan och jag sedan vidare mot jobbet.
Det är sol idag och det känns lite halvroligt att stå inne en dag som denna. Hade hellre varit ute och solat mina bleka ben.

Hoppas ni alla får en mysig dag!


Kommentarer
Postat av: Mariam

Var inte orolig. Här har det mest öst ner. Fick hämta barnen tidigare idag då Noah fått ögoninflammation. :(

2011-06-20 @ 16:01:32
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback