På egna ben

2011-06-07 08:21:26 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Vilken mysig morgon jag och Theo har haft. Jag njuter av mamma/son tiden. Just nu sitter han i mitt knä och halvsover samtidigt som han småsneglar på bompa. Min lilla goseplutt.

Igår var vi och badade på förmiddagen. Åhh va mysigt det var att sitta vid sjökanten någon timme. Theo var lite badkruka men vi njöt ändå av fika och trevligt sällskap.




Idag ska jag jobba. Theo ska alltså lämnas på förskolan själv. Undra hur det kommer att gå? Hoppas han inte känner sig alltför otrygg utan storasyster vid sin sida.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken sötis :)

2011-06-07 @ 11:19:01
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback