På hemmaplan igen

2011-06-13 18:29:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Nu är vi hemma igen. Det var en lång seg resa hem med barn som inte ville sova som jag hade önskat. Sista timmen sov de iaf och då passade även jag på att blunda lite. Älskar att sova i bil!

Vi har haft en toppen helg som gick alldeles för fort.

Nu är grillen snart uppvärmd och köttet väntar på att bli grillat. Kan man få nog av sommargrillning?

Ikväll hade vi planerat att måla och fixa lite, men det blir en film istället och häng i soffan. Min mailbox svämmar också över så den ska jag ta tag i snarast.

Bilder och roligare inlägg kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

DVD-spelare är ett hett tips för långa bilresor. Så lungt och skönt det blir i bilen alltså.

2011-06-13 @ 21:14:53
Postat av: Emmelie

Ja, den var alldeles för KORT!!!! Men kolla gärna upp hur d ser ut mellan den 8-12 juli...kram!!!

2011-06-13 @ 21:27:02
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Välkomna hem.. hoppas vi kan ses snart iegn.. såg att du skulle jobba en deL nu i veckan, eller?



Vet hur d e med barn so man VILL ska sova i bilen... suuuuuck!!

2011-06-13 @ 22:20:12
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Mariam

Skönt att ni haft det bra. Hur var Mira? Bara stora tjejen nu efter att bott hos mormor och morfar?



På Ryhov gick det sådär. Simon har gråtit och skrikit stora delar av natten. Jag är helt slut och har en helvetisk huvudvärk. Ska med Noah till tandläkaren vid 14.20 och tror inte jag kommer släpa mig tillbaka till jobbet efter det. Det går liksom inte.



Vad sa Micke om Borås? Tror ni vi kan få ihop en tid för att besöka djurparken?

2011-06-14 @ 09:31:37
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback