Smygtitt på outfit och nyckelpanik

2011-06-27 07:48:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Idag var vi uppe med tuppen jag och Mira. Jag hoppade upp ur sängen när Maken stängde dörren och sprang till bussen. Jag kom nämligen på att min väska låg i bilen och så även bilnycklarna och husnycklarna. Det skulle alltså betyda att om Maken redan gått till jobbet så skulle jag inte komma in i bilen och på så vis inte kunna ta mej till förskola och jobb. Panik! Jag rusade upp och ser när jag kommer till ytterdörren att nycklarna faktiskt ligger där... alltså la jag inte nycklarna i väskan innan fotograferingen igår utan lämnade dem hemma. Smart tjej.

Bilden ovan är en bild på en del av vår outfit igår vid fotograferingen. Jag och Maken var klädda i lite lila toner medans barnen var helt i vitt (+ jeansshorts på Theo som matchade med makens jeans) Jag är mycket nöjd med vår outfit och jag tror att kläderna kommer att göra sig bra på bild.

Nu ska jag se till att få fram frukosten så att vi sedan kan göra oss iordning för dagen.

Kommentarer
Postat av: Gniztra



Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-06-27 @ 19:35:11
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback