Vår midsommarafton

2011-06-24 22:47:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Här är en bild på mamman alltså mig tidigare idag. Jag var arg över att regnet kom och förstörde vår lilla tur till stadsparken. Ännu argare över att jag inte kunde ta en massa fina bilder på barnen eftersom regnet öste ner. När det blev en stunds uppehåll tvingade jag maken att ta en bild på mig. Allt för att kunna lägga in den här på bloggen och visa att vi faktiskt klätt upp oss och firat midsommar idag...

... dvs att vi firade trots ändrade planer. Vi kom nämligen till midsommarfirandet där vi skulle vara med och dansa runt stången en timme för tidigt och fick vackert planera om eftermiddagen. Mysigt blev det ändå när vi sprang omkring en stund på statsparken och sedan åkte vidare till Mariam och Daniel på smarrig kvällsmat med frallor och massa pålägg. Det är svårt att inte älska smörgås.
Barnen lekte medans vi vuxna tjötade en stund.

Båda barnen somnade sedan gott när vi kom hem och efter det har vi spenderat kvällen framför tven med massa gottis.


Mira tittar lyckligt på sin lillebror som laddar för att hoppa i vattenpölen



"Mamma sa att jag inte fick blöta ner mig, men jag måste nog hoppa ändå, bara en gång"

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Vilken fin klänning!

2011-06-25 @ 08:07:50
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback