Älskade barn

2011-05-18 22:22:32 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Jag kommer hem efter en tuff dag och ska gå in och pussa min lilla älsklingstjej godnatt...då möts jag av denna syn. Lilla hjärtegrynet har somnat med sin nysydda hatt på sig. En sån sak värmer i hjärtat. Här sitter jag och syr och blir arg över trådar som går av och sömmar som inte blir som jag tänkt... sen kommer jag hem från jobbet och då har Mira redan tagit hatten som sin och älskar den trots sina småmissar. Jag trodde inte ens att hon skulle lägga märke till hatten som stod på köksbordet.

Jag har just plöjt igenom ett avsnitt av greys och snart ett av Off the map. Precis vad jag behövde efter idag.

Snart sova, imorgon blir det jobb igen. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

TACK! ja hon tar verkligen för sig vår lilla flicka.. nu har båda barnen blivit förkylda. Vi som har klarat oss såååå länge suck john e dock på dagis idag då ja inte tycker d e "farligt" med snorig näsa..



nästa vecka måste vi få till en träff!! kram kram

2011-05-19 @ 09:21:02
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Linda

Va söt hon är! :)

2011-05-19 @ 22:08:36
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback