Dagen efter

2011-05-28 10:16:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Kikar in en liten sväng innan det är dax för jobb. Mitt huvud sprängs snart! Igår var min röst nästan obefintlig stundtals, jag kraxade på och försökte göra mej hörd på kalasen. I övrigt mådde jag helt ok. Tills jag satte mej på kvällen och kände efter. Huvudet dunkade och jag var sååå trött. Idag känner jag mej inte alls pigg. Vet inte om det kanske är en blandning av någon förkylning och trötthet efter en vecka med stress.
Vi får väl se hur jag klarar jobbet. Dit måste jag iaf. Jag får vara glad att det är ett kortpass.

Mira går omkring här hemma och frågar om det ska bli regn snart. Hon fick ett paraply av sin farbror igår och hon längtar som ett barn efter tomten på att få gå ut i regnet och prova det. Igår gick hon ut på altanen för att känna om det regnade. Efter en stund kom hon in igen och rusade ner för trappan och ut på framsidan av huset. När hon kom in igen utbrister hon "Mamma det regnar inte nere heller, vart är regnet!?" Tänkt vad praktiskt det vore om man kunde välja sida av huset beroende på om man ville ha regn eller värme och sol:)


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hihi Det är inte alla barn som vill att det ska regna

2011-05-28 @ 11:46:20
URL: http://saratilling.se
Postat av: Nurp

Känner mig stolt :D

2011-05-28 @ 23:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback