Förbereder inför kalas

2011-05-23 09:27:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Vaknade förkyld idag. Hade migrän hela dagen igår och den håller i sig fortfarande samt att den utökats med förkylning i både kropp, knopp och näsa.
Jag vill ju inte bli sjuk nu lagom till Miras födelsedag. Har massa planer för veckan som jag inte vill ska förstöras av en tråkig förkylning.

Tänk att vår lilla tjej fyller 3 år på fredag. Stor tjej hon börjar bli. Mira räknar ner dagarna genom att varje kväll fråga "fyller jag år nästa dag mamma?" "När jag fyller år, då få paket och tårta". Vilket påminner mej om att vi måste gå på paketjakt i veckan och även handla inför kalaset. Klart att hon ska få tårta om det är det hon vill.

Nu ska jag ta tag disk, tvätt och stök. Härligt med lediga dagar då man bara kan sitta på en stol och inte göra nåt eller hur? Finns dom dagarna?


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till stora tjejen i förskott :) KRAM

2011-05-23 @ 10:58:07
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback