Glasögonorm

2011-05-22 21:20:22 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Det här med glasögonen gör mej tokig! Jag har lånat hem totalt 12 par under helgen som gått och jag börjar närma mig stilen jag vill åt... men hur svårt ska det vara att bestämma sig!?
Nu har jag hittat till några glasögonbutiker på nätet också, med betydligt bättre priser. Ska man satsa på ett par dyrare i en butik i närheten eller ska man gå på billiga och hoppas på att inget krånglar. Hur gör man när "näsplutten" behöver bytas eller bågen ändras? Någon som har erfarenhet att att handla glasögon på nätet? Tips? Råd?

Bilder kommer imorgon, jag måste ta några med håret utsläppt först.

Mira får bjuda på dagens bästa glasögonbild. Jag hoppas att hon slipper få glasögon vid samma tidiga ålder som jag fick. Speciellt om hon ska göra sig till på detta viset varje gång hon bär galsögon:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle köpa i butik. Lättare om de går sönder mm

2011-05-23 @ 05:23:25
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback