Inte som planerat... men lite nagelfix ändå

2011-05-05 10:51:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


Jag skulle lämna barnen på förskolan och sedan bege mej hem för att packa till helgens resa. Imorgon när maken slutat jobbet beger vi oss direkt till Uppsala. På lördagsmorgonen åker jag och tjejerna sedan vidare till Stockholm och hotellet där vi ska hålla till ett helt dygn.

Tyvärr blev det inte riktigt som jag tänkt när jag lämnat barnen. Jag skyndade mej ner till willys för att handla lunch och när jag kom ut därifrån tänkte jag att jag kunde passa på att hämta ut ett recept på apoteket. Receptkön hade ett snitt på 1 person/7 min. Efter 20 min hade jag hunnit gå och fylla på parkeringspengar till bilen och stog fortfarande kvar i kö. Efter 45 min var det äntligen min tur. Då var klockan redan 10.20 och halva min packningstid redan gått. Nu är klockan snart 11 och jag har ungefär 45 min på mej innan mina troll ska hämtas.

Jag tror jag skiter i packningen...



... mycket roligare att fixa naglarna.

Ps: Imorgon fyller jag år... undra om jag får paket då?:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland är de bra att skita i alla måsten!



Hoppas du får en bra födelsedag å trevligt i helgen!

2011-05-05 @ 11:52:48
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hoppas att helgen blir kul!!! Men framför allt att du får en härlig födelsedag! Kraaaam! PS håller på att titta om barbro kör någon ullaredsresa snart=)

2011-05-05 @ 13:57:07
Postat av: Mariam

Men vilka fina naglar! Kan du fixa sådant själv! Hallå... Information som en vän borde få veta. ;)



Ha nu superkul på galan och jag hoppas verkligen att din födelsedag blir kanon!

Kram.

2011-05-06 @ 08:39:35
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Moster Annelie

Grattis på födelse dagen!!!

Ha nu så kul i Stockholm.

Kram

2011-05-06 @ 10:31:03
Postat av: Anonym

Grattis på födelse dagen!!!

Ha nu så kul i Stockholm.

Kram

2011-05-06 @ 10:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback