Krasslig

2011-05-26 10:10:23 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Min förkylning blir bara värre. Vi som tänkt ha lite kalas imorgon:(
Jag ska strax bege mig till jobbet iaf. Har som tur är bara ett fyratimmars pass idag. Fullt upp ikväll så lugna gatan blir det inte trots kortdag på jobbet.
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna prata med kunderna idag med min röst och hals.

Jag får hoppa in här senare ikväll istället. Nu ska jag återgå till att göra oss iordning. Tiden rinner fortare än jag hoppats.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

usch stackare!! det är inge roligt me rejäla förkylningar för man blir helt sänkt. hoppas det funkat att jobba i alla fall!

2011-05-26 @ 19:57:20
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback