Lördákväll

2011-05-14 20:16:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Hemma igen efter en dag på jobbet. Idag har jag jobbat långdag och det känns i huvud och fötter. Imorgon blir det en kortare dag och jag kommer även att hinna träffa familjen lite på eftermiddagen. Vi går verkligen om varandra jag och maken. Till och med Mira sa så imorse när vi satt och pratade vid frukosten. Jag sa att pappa skulle vara hemma idag och då svarade hon med att säga att "jaha, mamma jobba idag istället". Lite sorgligt att vi aldrig är hemma tillsammans och kan umgås som en familj. Hoppas det blir lite mera av den varan framöver.

Ikväll blir det en tvkväll med maken. Just nu "smartare än en femteklassare" lite senare blir det med största sannorlikhet melodifestival. Jag har bara ett problem. Inget chips hemma!


Kommentarer
Postat av: Mariam

OMG! Inga chips!!!

2011-05-14 @ 20:22:05
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Ååå nej. Vi har hemma som jag inte ska äta så jag skickar dom :)

2011-05-14 @ 20:38:10
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback