Måndagkväll

2011-05-02 22:05:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Sitter och ser på "en unge i minuten". Jag klarar fortfarande inte av att se på förlossningar. Trots att det gått ett år sedan sist så är alla minnen fastetsade i min kropp. Både positiva och jobbiga såklart. Att vara med om en förlossning är verkligen det häftigaste jag kan komma på, men samtidigt det jobbigaste. Vi behöver inte gå in på detaljer... men att programmet drar fram en massa känslor är då ett som är säkert.

Ikväll har jag suttit och sytt en del... mellan det att jag jagat Mira som inte velat sova. Maken kom just hem från fotbollsträningen, lagom tills Mira precis somnat. Jag fattar inte varför hon ska krångla just när det är jag som är hemma ensam på kvällen. Jag vet anledningen till att hon inte sovit, men ändå är det sjukt jobbigt när hon krånglar på kvällen. Spelar ingen roll att jag var inställd på det, humöret sviktar ändå.

Klockan är redan efter tio och jag ska väl också hoppa i säng strax.

Ville bara kika in och säga hej. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Godnatt på er oxå! :)

2011-05-03 @ 07:44:25
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

barn brukar känna på sig när det är dax att busa :)

2011-05-03 @ 09:54:47
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback