Myslördag

2011-11-05 13:30:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Vi har en lugn och mysig dag här hemma. Mina föräldrar är på besök över helgen och vi bara umgås och har det trevligt. Maken och pappa har fixat lite nere i nybyggda hallen, några detaljer som inte var helt hundra ännu som de nu fixat till. Barnen leker som aldrig förr. Mira sitter just nu och målar lite medans Theo ligger och sover middag.

Jag är väldigt seg idag och hade gärna lagt mig för att sova lite middag jag med.

Imorgon ska jag och pappa sätta oss och räkna lite på alla siffror i företaget. Sånt tycker jag om. Jag var ett litet mattesnille en gång i tiden. Nuförtiden är det inte mycket jag minns av algebra hit o dit. Förhoppningsvis får vi ihop alla siffrorna iaf och kan skicka in min ansökan om FA-skattsedel inom kort. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag kan tänka mig att det var trångt för henne för visserligen är Noah lite längre men vi bytt för väldigt längesedan för han satt helt dubbelvikt. Stackars också lilla tjejen med Sin ångest. Håller med om att hon blivit stor och vuxenaktig och då tänker man mycket. Hoppas verkligen det löser sig med orden.

Träffas gärna men såg ni var uppbokade denna helgen.

2011-11-05 @ 14:16:47
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback