Det var droppen...

2011-10-11 19:16:26 Personligt
» Kommentarer(3) «


Jag skriver ganska personligt här i bloggen (kanske för personligt ibland?). Ni som följt mig ett tag känner mig nog ganska bra vid det här laget. Jag skriver när jag mår dåligt och jag skriver när jag mår bra. Men så finns det vissa saker som jag inte skriver om här på bloggen. Jag har alltså delar av livet jag valt att inte dela med mig om för cyberspace.

På senaste tiden har det hänt otroligt mycket i både mitt eget liv och runtomkring mig bland släkt och familj. Ikväll kände jag att nu får det liksom vara nog. Nu får det räcka med jobbigheter och elände.

Både jag och maken ligger sjuka här hemma och som pricken över i:et eller det som fick bägaren att rinna över var att jag tempade Theo innan läggdags och han hade då 38.0. Vi börjar om från början med sjukdom igen och igen och igen. Fast egentligen spelar inte det någon som helst roll, det finns så mycket värre saker här i världen.

Det enda jag egentligen vill ha sagt här på bloggen ikväll är (resten behöver ni varken förstå eller läsa):

1. Jag älskar min man, mina barn, mina syskon och föräldrar så innerligt mycket. Vill inte leva en sekund utan någon av dem. Just ikväll önskar jag än en gång att inte avståndet till Dalarna var så stort. <3

2. Jag är så tacksam över alla fina vänner som finns där när man behöver er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår ingen ting men skickar en kram å säger att allt brukar lösa sig!!

2011-10-11 @ 20:52:06
URL: http://tokmamma.wordpress.com
Postat av: stina

Men usch, så jobbigt det låter! Krya på er!!! Måste bara säga att du syr så fantastiskt fint!!!



Kramar Stina

2011-10-12 @ 11:02:16
URL: http://fladdor.se
Postat av: Emmelie

Står med dig! Massa styrkekramar!!

2011-10-12 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback