Lång morgon

2011-10-30 08:40:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Morgonmys efter lite bad. Mina små små godingar.

Idag blir det jobb för mig igen. Jag överlevde gårdagen även om jag gick och hostade och snorade hela dagen. Huvudvärken är även idag på topp. Jag hade nästan börjat glömma bort hur jobbigt det var att ha huvudvärk i 3 månader. Nu klagar jag över att den varit värre i två dagar.

Sitter här med hårfärg i håret. Hoppas kunna färga utväxten lite bättre än sist. Verkar dock inte ta alls... så jag har inte hopp om någon skillnad direkt.

Känns som att den här morgonen varit evighetslång. Jag hatar det dumma påfundet att ställa om klockan. Vilket barn tänker "åhh va bra, nu får jag sova en timme längre". Knappast. Jag ser inte fram emot att ha trötta barn redan klockan sex på kvällen och få gå upp klockan fem på morgonen närmsta veckorna innan de kommer in i rätt tid igen. Tacka vet jag sommartid.

Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Dom är sååå söta!!! :D



jag lider med dej vännen och önskar man kunde trolla bort huvudvärken för dej.. kramar

2011-10-31 @ 07:36:34
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Mariam

Vi va tvungna att gå upp vid fyra med barnen men sen löste det sig bra så nu kör de fem till sju och. Några spring på natten.

2011-11-01 @ 06:49:15
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback