Lunch i sikte

2011-10-16 11:53:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Sitter just nu och väntar på mat som ska bli klar. Barnen leker nöjt. Tyvärr har det inte varit så nöjt annars idag. Theo har verkligen vaknat på fel sida och är inte den goa glada killen som på bilden. Minsta lilla motstånd och han gallskriker och gråter. Jag passar på att njuta några minuter av nöjda disskusioner barnen emellan.

Jag är nu ledig i fyra långa dagar. När jag hoppar på mina jobbpass i slutet av nästa vecka så hoppas jag att jag är helt frisk. Är otroligt trött på den här envisa förkylningen. Något possitivt är iaf att huvudvärken är mycket bättre.

I eftermiddag ska jag ta ett ryck på symaskinerna. Vad hittar ni på en söndag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback