Sovmorgon, vad är det?

2011-10-29 07:55:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Vaknar upp och känner mig som en strandad val. Skit också! Förkylningen har tagit omstart. Migränen är ett faktum och min jobbhelg känns inte lika lätt övervinnerlig längre.
Jag hoppas värktabletterna hjälper iaf lite.

Nu blir det frukost (Te med honung tack!) och sedan ska jag plocka fram mitt nyinköpta smink och hålla tummarna att det kan göra sådana underverk som reklamen lovar. Det behövs idag i mitt bleka ansikte!

Önskar er alla en supermysig helg!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Sitter här med en febrig Simon så vet hur du känner. Startade dagen 5.30 med te och honung. Usch!

2011-10-29 @ 09:05:46
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 3 år

usch för en dålig start på dagen. hoppas du piggnar till så att det går att jobba! kram

2011-10-29 @ 10:12:07
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback