Färgsprakande mössor

2011-09-28 14:32:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Igår blev det några mössor sydda medans barnen sov. Varför sitta still och ta det lugnt när man kan jobba:)
Visst är det en härlig färgklick!? Stjärnorna och molnen är absolut bland mina favorittyger. De kommer jag aldrig att tröttna på!

Idag ringde väckarklockan tidigt och jag befann mig på jobbet redan klockan sju för personalmöte. Kl tio var jag hemma igen och nu är det fullt fokus på mina sjuka små troll. Mira är feberfri idag, iaf än så länge. Theo har ingen feber utan bara en näsa som rinner, tyckte ändå det var bäst att han också fick vara hemma och kurera sig från förskolan.

Jag har hunnit fixa en del praktiska saker medans Theo sovit idag. Ringt försäkringskassan och annat roligt. Känns som att jag har hundra saker som ligger och väntar på att bli gjorda. Dygnets timmar räcker inte riktigt till.

Nu ska jag gå och se vad Mira målat för fint till mig. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback