Lockarna är borta!:(

2011-09-26 22:13:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




Jag förstår Theos tårar. Jag stod nämligen också i tårar när lockarna åkte av. (Att Theo grät för att jag tog hans napp behöver vi ju inte berätta)

 

Här har ni min nysnaggade lillgrabb. Det blev kort. Men visst är han söt ändå!? Jag tror han växte ett halvår under tiden han blev klippt. Både i utseende och till sättet.

Jag måste nog lära mig att allt inte sitter i håret... men kan inte riktigt släppa att jag alltid önskat mig en långhårig pojke... nu är de drömmarna förstörda. Även jag inser ju att man måste tänka på barnet i första hand och inte mina larviga drömmar. Som sagt... Theo är ju en fantastisk pojk oavsett frisyr.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vi klippte av sakarias lockar i augusti, å han fick ett helt nytt utseende. Men nog har vi lite "ånget" när vi ser kort på det otroligt fina burret han hade... Dock krävdes det ordentliga mutor för att få honom att klippa sej, men han blev nöjd sen iaf. :-) Dom kan bli långhåriga när dom blir lite äldre... :-)

2011-09-27 @ 07:45:04
Postat av: Mariam

En playdejt låter bra. Kanske redan i helgen.

2011-09-27 @ 08:52:18
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Vilken sötnos! :)

2011-09-27 @ 10:06:22
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback