Ny overall till både höst och vinter

2011-09-21 11:28:18 Shopping
» Kommentarer(0) «




Jag fyndade för någon vecka sedan en overall till Mira på tradera. Overallen är från Polarn & Pyret och är en skaloverall med uttagbart fleecefoder. Perfekt innan den "riktiga" vintern slår till och i vår när det är plus fem grader och slaskigt snöväder. Vattentät ska den va också, perfekt!

Fick en smärre chock när jag öppnade paketet igår och såg att overallen var ceriserosa och inte röd som jag tolkade bilden på tradera. Stackars lillebror som får ha en rosa overall nästa år:)

Mira vägrade att prova den på sig igår, men jag lägger upp bilder sen när den används live så att säga. Om ni är intresserade av att se hur den ser ut på...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback