Bytardag

2012-04-21 09:07:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Just varit och lämnat in kläder på en av stans klädbytardagar. Idag ska minsann tjänas pengar. Hoppas någon tycker om kläderna lika mycket som jag gjort. Vore ju trist att släpa hem de tre kassarna igen.

Förövrigt är det min jobbhelg så vill ni se mig får ni komma förbi butiken. Jag har varit ledig så mycket förra veckan att det inte är mer än rätt att jag får jobba igen det nu.

Hoppas allt är bra med er. Jag vet att min blogg är världens tråkigaste just nu men snart kanske jag är tillbaka igen från min skrivkramp.


Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hej! På min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att hjälpa andra i samma situation. Skriver bland annat om hur jag som trettonåring blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära! Kika gärna in och lämna en kommentar :)



JUST NU HAR JAG EN TÄVLING DÄR JAG LOTTAR UT TRE PRESENTKORT PÅ 500 KRONOR HOS H&M, VAR GÄRNA MED! kramis :) länk till tävlingen;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/lottar-ut-tre-presentkort-avslutas-114-klo.html#comment

2012-04-21 @ 14:35:31
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback