Nya vårfärger och påskäggstankar

2012-04-05 10:36:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




Igår fick jag äntligen premiärsy med de nya tygerna. Helt fantastiskt fina. Jag är kär!

Idag har jag ägnat förmiddagen åt lite firmajobb och strax ska jag bege mig till butiken. Skärtorsdag idag vilket betyder många kunder med målet att fylla påskäggen. Det finns så mycket fint i butikerna nu. Underbara vårfärger, spetsar och roliga uteleksaker. Har inte bestämt ännu vad våra barn ska få i påskäggen... godis blir det inte iaf. Inte för att de inte får äta godis utan för att jag tycker att det är roligare med någon liten grej. Såpbubblor kanske? Jag blev så arg när jag köpte såpbubblor sist då de färgade sönder en polarn och pyret fleecetröja så barnen har inte fått blåsa såpbubblor på över 1 år. Kanske dax att komma över min besvikelse och inse att det faktiskt finns galonkläder de kan ha på sig istället när de ska kladda med bubblor.

I mitt påskägg hoppas jag att det ligger en fribiljett från huvudvärken.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 3 år

Max har fått sitt påskägg idag. Det innehöll tre dumlekolor, två studsbollar och tre par strumpor =)! Är inte heller förtjust i att han ska äta godis och han får typ aldrig det men lyxade till det för honom idag =) Glad påsk till er och håller tummarna för att huvudvärken ska lämna dig!

2012-04-06 @ 10:45:19
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Mariam

Glad påsk!!

2012-04-07 @ 06:08:25
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Petra

Fint



Glad Påsk fortsättning

2012-04-07 @ 14:26:11
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback