Snart första maj!

2012-04-26 09:18:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Jag och en vän pratade häromdagen om hur fantastiskt det är att barnen är/har varit friska nu i flera veckor. Jag bara går och väntar på att de ska bli sjuka igen som de varit hela vintern. Än så länge har de klarat sig med bara lite snor i näsorna. Idag är det dock jag som är hemma istället. Min huvudvärk är läskig just nu. Yr, illamående och dunkande skalle. Ingen vidare kombination. Hur jag orkar sitta här är kanske ett mysterium, men hellre sitta här och koncentrera mig på bokstäver än att sitta och inget göra och bara känna hur omgivningen gungar.

Nu när det startar upp med planering inför sommarens semester inser jag att det snart är ett år jag gått med denna dagliga huvudvärk. Ibland undrar jag hur jag orkar. Envishet är en bra egenskap i sådana här situationer.

I helgen åker vi upp till dalarna. Otroligt trist om jag ska vara sjuk hela helgen, men hellre hemma hos mamma och pappa och bli ompysslad än att sitta här och tycka synd om mig själv. Jag är glad att jag får vara ledig några dagar i sträck så att vi har möjlighet att åka upp.
Barnen längtar massor och Mira har packat sin väska redan i tisdags.

Kommentarer
Postat av: Suzette

Hoppas helgen i Dalarna varit bra :)

2012-04-30 @ 14:21:56
URL: http://suzettenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback