Livet går vidare för oss andra...

2012-08-30 13:17:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu sitter jag här i huset alldeles själv. Mamma och syrran tog med sig barnen ut på blåbärsplockning och picknick i skogen. Själv kände jag inte för att åka till skogen med min huvudvärk....så nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå och lägga mig o sova en timme eller två.
 
Det var en sån fin begravning igår. Jag är verkligen lyckligt lottad som har en sån fin släkt. Vi både grät och skrattade, precis så som jag tror att moster hade velat ha det om hon fått bestämma.
 
Imorgon åker vi hem till stan igen, även om jag gärna hade stannat några dagar till. Jag ska jobba hela helgen, så tyvärr har vi inget val när det gäller om vi ska åka hem eller ej. Jag är glad att vi fick några dagar här iaf för att umgås med familj och vänner.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback