Romantiska rutor och hemma igen

2012-08-31 20:34:08 Shopping
» Kommentarer(1) «


Nu är vi back in town. Skönt att va hemma även om jag gärna stannat några dagar till.
Theo är på gränsen till febrig. Jag hoppas så att han inte får Miras halsfluss, det räcker med en förkylning tycker jag.

Var in i Skövde idag och köpte lite inredning. Nya lyktor och fat, några kaffekoppar och kuddar. Sen hittade jag detta underbara överkast som ni ser på bilden. Det tog bara åtta år typ (haft samma sen vi gifte oss) att hitta ett som passar både plånbok och drömmar. Älskar dessa romantiska "lapptäckesrutorna"!


Kommentarer
Postat av: Suzette - Foto&Företagande

Den var verkligen fint!

2012-09-03 @ 12:53:12
URL: http://mixamer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback