Disney on ice 2012

2012-02-08 09:22:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 







I söndags var jag och Mira tillsammans med Louise och Ella på Disney on ice. En julklapp vi fått av våra kära gubbar. Det var en uppskattad föreställning och våra tjejer satt som förstenade i två timmar. Absolut något jag kan tänka mig att se fler gånger. Mira tyckte det var roligt trots att hon inte känner igen alla disney prinsessor. Fast bäst om man frågar henne var helt klart Mimmi och Musse:)

Lite tråkigt att Mira inte var på topp, men trots det hade vi en jätte mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Vill också ha en gullflicka att göra tjejaktivitet med!!

2012-02-08 @ 15:59:42
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback