"NU, Theo hämta tutte själv"

2012-02-22 10:23:46 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(2) «




Min lilla busunge, alltid på språng. Försökte ta en bild på honom när han hade sina nya underbara byxor från Me&I, men det var ju lättare sagt än gjort. Jag älskar iaf matchningen med den rosa/turkosa tröjan. Theo är så söt i rosa tycker jag.

Theo somnade tredje kvällen igår utan nappen. Duktiga pojken! Kan inte låta bli att skryta över hur bra han är och att han så snällt bara accepterat faktum att nappen ska väck. Imorse dock blev den några tårar då han inte fick ha napp när han skulle mysa framför bompa. Till sist sa han till mig "Nu Theo hämta tutte själv" Sen pilade han iväg och hämtade nappen som han visste låg i dagisväskan. Han tuttade i 10 min sen lade han ifrån sig den igen. Ingen är perfekt:)  På förskolan igår hade de glömt bort att de skulle testa att lägga honom utan napp. Nä rhan fick sin snutte och tutte i handen kikade han frågande på personalen och sedan på nappen. Efter en stund när han inte fick någon reaktion stoppade han den i munnen och gick och lade sig. Det var först i efterhand de reagerade över att han varit så frågande... han visste ju att det egentligen var fel att han skulle få nappen:) Klok ung man är han också.

Om jag hinner idag ska jag försöka gå igenom huset och plocka bort alla nappar som ligger lite här och där. Dumt att han ska springa på nappar överallt och bli frestad nu när det ändå går så bra.


Kommentarer
Postat av: petra

Så duktig han e. Underbara kläder. Perfekt matchat.

Önskar er en fin dag

2012-02-23 @ 07:17:51
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej!

Tittar in för att önska en bra start på veckan.

Hoppas att er helg har varit bra

kram

2012-02-27 @ 09:09:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback