@ work

2012-02-13 09:43:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(8) «


Nu ska här jobbas. Listan är lång. Bara att starta på punkt ett så får vi se hur långt jag kommer på de timmar jag har till förfogande.

Jag är lycklig efter en härlig helg uppe i dalarna. Jätte fint bröllop och alltid lika underbart att träffa familjen och goa vänner.
Jag är glad att barnen är friska och att de sprang in på förskolan med ett leende på läpparna.
Jag är stolt efter att ha haft utvecklingssamtal på förskolan om Theo. Vilken stor, duktig och underbar pojke vi har!
Jag är peppad att jobba häcken av mig idag och sedan belöna mig själv med ett träningspass i eftermiddag.

Idag är en bra dag och jag är inte upplagd för dåliga nyheter eller ledsamheter. Jag hoppas inget kan förstöra mitt trevliga humör... inte ens huvudvärken ska få ta någon plats idag.

Önskar er alla en toppen dag! Passa på och njut i solen!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Låter kanon! Önskar vi också nått dit men tyvärr är fortfarande både Jakob och Simon riktigt förkylda. Men vi ska faktiskt ändå ta oss ner till Kålgårdens lekpark en stund efter middagen. De behöver röra på sig även om näsan rinner.

2012-02-13 @ 10:33:51
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Låter som ni haft en fin helg :) hoppas du haft en riktigt bra dag!



Kram

2012-02-13 @ 17:19:55
URL: http://ugglehuset.se
Postat av: Petra

Vilket inlägg!! Lycka låter det som!! Massa kramar

2012-02-13 @ 22:43:23
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Emma Josefine - Mamma till Alva

hihi ja då kanske du har något att vänta till kvällen trots allt ;) tusen tack, det är så roligt att ha de här bilderna från graviditeten ändå, utom dom på slutet när man såg ut som en flodhäst :D hihi



många kramar till er på alla hjärtans dag !

2012-02-14 @ 11:03:45
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Linnéa & lilla Lo

Sv: Jaa scarferna är helt perfekta! ÄLSKAR DEM!

Ojj tack, jag fotar med en enkel kamera, sony a200 heter den, skulle verkligen vilja ha en bättre men det var ju det där med pengar också ^^



KRAM PÅ DIG! Och ha en otroligt fin alla hjärtans dag!

2012-02-14 @ 12:07:18
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Michan

hej

SV : jag opererade bort halsmandlarna och sen efter en vecka började jag blöda i halsen och fick akut opereras igen och sen/nu har jag en virusinfektion :) Galet

Jag bantade lite med gi förut och så gjorde jag en lång paus men nu tänker jag köra igån igen men det blir gi/lchf så jag kan plocka det jag tycker bäst om från båda.

Ha det gott

2012-02-14 @ 12:52:34
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/
Postat av: Petra

Ja visst är de så.

Verkar som bara jag annars som verkar tycka att Alla Hjärtans Dag har blivit så stort & faktiskt helt missriktat eller vad man ska säga. De handlar ju inte om dyrast eller flest paketer. Utan om kärlek o omtanke.



Ja om du jobbar i smyckesbutik kan jag tänka mig att du får se ett o annat. Sen är de väl så att köper jag ett eller flera dyra smycken så e allt bra . Roligare att få ngt en dag som inte e alla hjärtans dag eller så., Då känns de mer äkta ju.

Ja jag gillar din blogg.

Fin



Ha en underbar dag utan massa onödiga presenter =)

Kram

2012-02-14 @ 13:50:19
URL: http://zupermamman.blogg,se
Postat av: Sandra

Låter som en bra start på veckan!



Utmaningen går bra och sådär. Helt ärligt så har jag inte följt den fullt ut då jag har svårt att ta mig till gymmet varje dag för vi bor lite utanför stan så jag måste åka bil in. Vilket bara det tar en stund sen gillar jag att äta lite friare på helgerna men maten är helt okej, mellanmålen är bra och mättande (kesella, keso, bär) vilket gör att jag äter mindre vid lunch/middag. Har även börjat med att försöka hitta produkter helt utan socker vilket är lite svårt och dyrare men det går det med :-) Men lördagsgodiset tar jag inte bort ;)

2012-02-14 @ 13:59:03
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback